Ana içeriğe atla

Lady Gaga ve #ARTPOP albümünün ikinci single'ı #DoWhatUWant cephesindeki olaylar.


Ünlü şarkıcı Lady Gaga, ARTPOP albümünün ikinci teklisi olarak Venus'ü seçmişti fakat Do What U Want şarkısının başarısı üzere Venus iptal edilmiş yerini Lady Gaga, Paul “DJ White Shadow” Blair, Martin Bresso, William Grigahcine & R. Kelly'nin yazım kadrosunda bulunduğu Do What U Want almıştı.

  R. Kelly ile düet olan DWUW'ın American Music Awards performansı ise oldukça adından söz edilen bir olay olmuştu.

 Şarkının klip çekimlerine başlandığında setten fotoğraflar gelmeye başladı.

Klip belirlenen tarihte çıkmadı ve çıkması adeta uzamıştı. Şarkının Rick Ross'un da yer aldığı DJ White Shadow remix versiyonu yayınlanmıştı.

X-Factor'un 5.sezon finalinde Gaga'nın sahne alacağı söylendi ve ardından Christina Aguilera ile ortak bir performans sergileyeceği iddia edildi ve bu iddialar doğrulandı çünkü Gaga ve Christina Aguilera birlikte Do What U Want şarkısını seslendirdi.

2013'ün son günlerine adeta bomba gibi düşen olayın ardından Gaga ve Xtina stüdyoya girip şarkının birlikte remix versiyonunu kaydetti ve Yeni yıl hediyesi olarak 1 Ocak'ta iTunes'te satışa çıktı.

 Ardından R. Kelly'nin eskilerden kalma bir yüz kızartıcı olay yüzünden klibin iptal olduğu söylentisi ortaya çıkmıştı.

Rick Ross, R Kelly ve XTina'nın bulunduğu ultimate remixi de çok tutuldu. Şarkının orijinal versiyonundan daha iyi olduğunu söylenebilir.



  Lady Gaga sonunda dayanamayıp videonun gecikmesi hakkında kendi kurduğu littlemonster.com'da şu yazıyı paylaştı;
 "Gecikti çünkü maalesef aynen Applause videosunda olduğu gibi her şeyi planlamam ve gerçekleştirmem için bana bir hafta verildi. Bu benim gibi biri için yıkıcı bir şey, ben hayatımın her anını size fanteziler yaratmaya adıyorum. En başaralı videolarım, dinlenip sanatıma kulak verdiğim belli bir süre zarfında yaratıldı. Bana ciddi şekilde ihanet edenler zamanımı ve sağlığımı yanlış yönetti. Aynı zamanda beni tek başıma bırakıp, doğan her problemle kendim başa çıkmam gerekti. Milyonlarca dolar bazı insanlar için yeterli değil. Milyarlar istiyorlar, sonra da trilyonlar... Ben bazı insanlara yetemedim. Hep daha fazlasını istiyorlar. Benim yanımda olan ve hayranlarıma sahne ardında yaşanan şeyleri aktarmayan tasarımcılara ve fotoğrafçılara minnettarım ama ameliyattan sonra zarar ile baş etmek için çok hasta, çok yorgun ve çok üzgündüm. Plak şirketim böyle şeyler olduğunun farkında değildi. Önümüzde bir kaç ay ARTPOP'ın gerçek başlangıcı olacak çünkü albümün başarısına önem vermeyen herkes gitti ve sonunda hayallerim muradına erecek. Lütfen bunları önceden göremediğim için beni affedin. Bunca yıllık sıkı çalışmamın ardından arkadaş ve ortak dediğim insanların onlara en fazla ihtiyaç duyduğum zamanda beni umursamayacaklarını hiç düşünemedim. Bana bir şans verin ve size çevrenizde olup biten sanatı göstereyim. Kalplerinizi bana tekrar açın ve size yeteneklerimiz aracılığıyla bir araya gelmenin keyfini, birlikteyken yalnız olduğumuzdan daha güçlü olduğumuzu göstereyim. İzin verin sizin için bir tanrıça olayım ve son iki yıldır aklımda dönüp duran görüntüleri göstereyim. Sizi seviyorum. Bağışlayın beni canavarlar. Bağışla beni ARTPOP. Siz benim tüm dünyamsınız."

Görünen o ki klip yakında çıkacak ve VEVO bunu onayladı.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Siyah Alman Kurdu Hakkında Herşey

 Alman Kurt Özellikleri Siyah Alman Kurdu ve Sahibi Siyah Alman Kurdu Alfa ve Sahibi TANIMI Alman Kurtları Alsasian olarakta bilinirler. Alman Kurtları dengeli ve çok güçlü köpeklerdir. Alman Kurtlarının kürkü genellikle siyah sarı, gri(Sable) veya tamamen siyahdır,bazen mavi,ciğer,beyaz renkleride görülsede tüm standardlar için bu renklerhata sayılır. Beyaz Alman Çoban Köpeği için kabul edilebilir bir renk değildir, ama bu aralar ayrı bir ırk gibi kabul edilmektedirler(Amerikan Beyaz Çoban Köpeği).Alman Kurtlarında burun tamamen siyah olmalıdır fakat mavi veya kahverengide bazen olsada standard dışı kabul edilirler ve yarışmalara katılamazlar. Alman Kurtları sıkı,kaslı,hafifçe uzun bir beden ve ince fakat güçlü kemiklere sahiptir. Kafası bedene orantılı ve alnı biraz konveks olmalıdır. Alman Kurtlarının geniş kulakları, ucu sivri, dik ve öne dönük (6 aylıktan küçük köpeklerin kulakları biraz düşük olabilir.)olmalıdır. Gözler badem şeklinde, koyu, zeki,canlı bir

TİYATRO ANALİZ: Bana Mastika'yı Çalsana

Bana Mastika'yı Çalsana oyun afişi Bu yazıyı yazmayı uzun süredir planlıyordum fakat bir türlü başlayamıyordum. Bundan yedi-sekiz yıl önce ortaokuldayken Türkçe öğretmenimiz tiyatroya olan merakımdan dolayı kendi tiyatro öğrencilerine ek olarak beni de götürmüştü. Bursa Ahmet Vefik Paşa Devlet Tiyatrosu'nda izlediğimiz oyunun ismi ise "Çok Orijinal Bir Oyun"du. Benim için her zaman özel yeri olan "Çok Orijinal Bir Oyun"dan sonra bir daha tiyatroya gidememiştim. Ta ki bugüne kadar. Ardan sekiz yıl geçtikten sonra tiyatro izlemeye yeniden başlamam çok ani bir kararla olmuştu. Eylül 2015'ten beri Ahmet Vefik Paşa Tiyatrosu'nun önünden geçerken sürekli "Bana Mastika'yı Çalsana" isimli tiyatro oyununun afişini görüyordum. Sürekli yanımdakilerle "Bana Mastika'yıı çalsana" diyerek gülüşüyorduk. Gel zaman git zaman afişleri alışveriş merkezlerinde de görmeye başlamıştım. 2016 yılına gidiğimizde ise çok yakınlarımı k

LADY GAGA'yı TANIYALIM...

Kaynak:hollywood.blogspot  Lady Gaga Lady Gaga'yı bu dünyanın dışından biri olarak görmek çok da zor  değil.abartılı giyim tarzı ve cesur tavırlarıyla tanıdığımız Lady Gaga ile gelin yakından tanışalım. DÜNYANIN EN ÇEKICI VE EN ÖZGÜVEN SAHIBI KADINI Çok farklı gizli bir güzellik ve çekicilik var bu kadında çoğu kişi gibi artık bende görebiliyorum bunu. DÜNYANIN EN ZENGINLERI ARASINDA Günlük kazancı 416.000 tl değerinde ve yıllık konser kazancı 50.000.000 $ civarında bir para. ''Tüm bu yanıp sönen ışıklar ortasında yemin ediyorum ki şöhret hayatımı alamayacak.''   ''Resmimi çek Hollywood, büyük bir yıldız olmak istiyorum''      DÜNYANIN EN KORKUNÇ 3 INSANI ARASINDA Marilyn Manson Lady Gaga Slipknot ET'TEN KIYAFETINI SIZ NE ZANNETMIŞTINIZ? Mtv ödül törenine katıldığı sırada giydiği çiğ etten olan kıyafeti dünya basınını sıkça meşgul etmişti. Kimileri manyak bu kadın dedi. Kimileri ''dünya star