Ana içeriğe atla

X Factor Türkiye'ye mi Geliyor?




Milyonlarca insanın meraklı izlediği X Factor Amerika,Hollanda,Fransa ve diğer ülkelerde yayındaydı. Daha önce Türkiye'de böyle birşey yaşanmamıştı.O Ses Türkiye,Popstar,Star Akademi gibi çoğu ses yarışması yapıldı fakat bu ülkemizden bir dünya starı çıkarmadı. Şimdi ise işler biraz değişiyor. X Factor Turkey için Kanal D ve ATV 'ye yayın teklifi gimişti ama şu aralar reyting rekoru kıran Halk Tv'ye de dönmüş objektifler. Bu olaylar nedeniyle Yayın vermeyen kanallar tercih edilmemiş. MED Yapım'ın Ünlü sunucularından Armağan Çağlayan son zamanlarda yaptığı açıklamayla önümüzdeki sezon yeni bir çalışma olacağını söylese de,jürilerin türk isimler ya da ünlü yabancı yapımcılar ve de X Factor USA 'da gibi aynen olacağından pek bahsetmedi. 2.Sayfa adlı programda yaptığı açıklamanın gösterdiği açıklamaları sizinle paylaşıyorum ;


ŞİMDİ İNSANLAR YETENEK YARIŞMASINA KATILMAK İSTEMİYOR
”Müzik yarışmalarından bir tane bugün çok büyük bir star çıkarsaydı ve biz o starların peşinden koşuyor olsaydık One Direction, Adele mesela X-Factor’den çıkmadır.İkisi de yetenek yarışmasından çıktı. Bugün bu yarışmalara katılnlar da daha farklı olurdu. Şimdi insanlar katılmak da istemiyorlar.”
Yani Türkiye'deki bu star kısıtlılığına bir çözüm yok,çünkü bizim yüceltebileceğimiz bir gücümüz bulunmamakta. Eminim bu işe yabancılarda dahil olacak yoksa altından kalkabileceğimizi pek sanmıyorum sevgili Gossip Time Okurları.

SEÇİMLERDE YARIŞMACI YOK DİYE HAVUZA GİRMİŞTİK
”İlk yaptığımız yetenek yarışmasında çok başvuru olmamıştı. İkinci yarışmada çok kişi katılmıştı. Hiç unutmuyorum, iki büyük gazetede İzmir’de helikopterle çekilmiş insan grubunun resimleri manşet oolmuştu. O ikincisiydi ama. İlkinde çok insan gelmedi. Mesela; Bayhan, Antalya’dan başvurmuştu yarışmaya. Biz yarışmacı yok diye Deniz Hanım, Ercan Bey filan havuza gittik, girdik. Sonra dediler ki, bir yarışmacı geldi. Hepimizi havuzdan çıkardılar. Biz oturduk. Sonra Bayhan geldi, şarkı söyledi. Hatta ilk tepkimi hatırlıyorum. Olmaz demiştim. Ercan Bey, bir dakika çok ilginç söylüyor demişti ve Bayhan yarışmya öyle katıldı. Ama ben, 1-1,5 saat yarışmacı yok diye beklediğimizi hatırlıyorum mesela. Çünkü, Türkiye için çok yeni bir işti. Yeni bir formattı. Ne olacak diye düşünüyordu insanlar.”
Havuz Programını yaptı gençler fakatta Türkiye'de havuz'a ilgi ne kadardı? Yarışmacı eksikliğinden Ünlülerin hep katıldığı yarışmanın geliri neydi? Zaten ünlüler para kazanıyor,avucunu açıp birde beleşe para verecek kadar aptallar mıydı? 

1 MİLYON 200 BİN SMS GELMİŞTİ
”Mesela Elena’nın elendiği gece Kıbrıs Genel Seçimlerinde kullanılan oydan daha fazla SMS gelmişti. 1 milyon 200 bin- 1 milyon 250 bin filandı.”
X Factor Türk Versiyonu yapılırsa ben pek tutacağından emin değilim,Ama X FACTOR USA gibi olacak jüri koltuklarında Demi Lovato'yu ve yeni jüri üyelerini görebileceksek harika olurdu. Ki X FACTOR'de Britney Spears'da gittikten sonra "Lady Gaga'nın ve Katy Perry''nin jüri koltuğunda görmeyi çok isterim" dediğini haberlerde görmüştüm.Lady Gaga mı ? Ah,Bu en güzel haber olurdu !

YARIŞMACILARIN STAR OLMAMASINDA BİZİM HATAMIZ VAR
”Bence yarışmacıların birşey olmamalarında bizim hatamız var. Biz işin televizyon kısmı bittikten sonra tamam artık dedik. Bu iş artık bizim sorumluluğumuzdan çıktı. Artık plakçının işi. Aslında öyle değil. Biz o işi de takip edip, onu star yapmak için uğraşmalıydık. İşin o kısmını es geçtik zamanında. ha şimdiki aklımız olsa döner tabiki onu da yaparız.”
Bence Türkiye Sanata o kadarda sahip çıkmıyor. Lütfen ama! Neden Dünya Starı çıkaramıyoruz! Gerekli imkanımız yok. İşte üzerinde durulsa,geniş yatırım yapılsa olacak. Hem bu bizi geliştirmez miydi?  

ÖNÜMÜZDEKİ SEZONDA BAŞLAYACAK YARIŞMANIN ÖDÜLÜ 2 TRİLYON
”Önümüzdeki sezon X-Factor diye bir şarkı yarışması yapacağız. Kanal D’de başlayacak. Mesela, oradaki ödülümüz 2 trilyon lira.Biz birinci olaack kişiye, 1 yıl içinde 2 trilyon lira kazandırmayı taahüt ediyoruz. Yani biz ona bir yatırım yapacağız. O işe gidecek. Diyelim ki, 1 sene içerisinde sadece 1 trilyon lirasını kazanabildi. Diğer 1 trilyonu da çıkartıp biz vereceğiz. Aslında çalıştıracağız. Ekstralar, reklam çekimleri… Biz ona yatırım yapacağız.”
Umarım O Yatırımda Gerçekten Amerikan X Factor'unu görürüz. Tamam umut kesilmez ama,benim Türk versiyonundan pek umutlu olduğum söylenemez.  Ciddi misin? X Factor Buraya gelirse Türkiye'ye gelirse milyonlarca insan izlemek isteyecek. Peki o kadar insanı nereye sığacak. Umarım hepsini düşünerek hareket ediyorsunuzdur. Biz merakla o günü bekliyoruz. Haydi ama Acun,bu işte senin parmağın çıkarsa pekte şaşırmayacağız!  









Bu blogdaki popüler yayınlar

Siyah Alman Kurdu Hakkında Herşey

 Alman Kurt Özellikleri Siyah Alman Kurdu ve Sahibi Siyah Alman Kurdu Alfa ve Sahibi TANIMI Alman Kurtları Alsasian olarakta bilinirler. Alman Kurtları dengeli ve çok güçlü köpeklerdir. Alman Kurtlarının kürkü genellikle siyah sarı, gri(Sable) veya tamamen siyahdır,bazen mavi,ciğer,beyaz renkleride görülsede tüm standardlar için bu renklerhata sayılır. Beyaz Alman Çoban Köpeği için kabul edilebilir bir renk değildir, ama bu aralar ayrı bir ırk gibi kabul edilmektedirler(Amerikan Beyaz Çoban Köpeği).Alman Kurtlarında burun tamamen siyah olmalıdır fakat mavi veya kahverengide bazen olsada standard dışı kabul edilirler ve yarışmalara katılamazlar. Alman Kurtları sıkı,kaslı,hafifçe uzun bir beden ve ince fakat güçlü kemiklere sahiptir. Kafası bedene orantılı ve alnı biraz konveks olmalıdır. Alman Kurtlarının geniş kulakları, ucu sivri, dik ve öne dönük (6 aylıktan küçük köpeklerin kulakları biraz düşük olabilir.)olmalıdır. Gözler badem şeklinde, koyu, zeki,canlı bir

TİYATRO ANALİZ: Bana Mastika'yı Çalsana

Bana Mastika'yı Çalsana oyun afişi Bu yazıyı yazmayı uzun süredir planlıyordum fakat bir türlü başlayamıyordum. Bundan yedi-sekiz yıl önce ortaokuldayken Türkçe öğretmenimiz tiyatroya olan merakımdan dolayı kendi tiyatro öğrencilerine ek olarak beni de götürmüştü. Bursa Ahmet Vefik Paşa Devlet Tiyatrosu'nda izlediğimiz oyunun ismi ise "Çok Orijinal Bir Oyun"du. Benim için her zaman özel yeri olan "Çok Orijinal Bir Oyun"dan sonra bir daha tiyatroya gidememiştim. Ta ki bugüne kadar. Ardan sekiz yıl geçtikten sonra tiyatro izlemeye yeniden başlamam çok ani bir kararla olmuştu. Eylül 2015'ten beri Ahmet Vefik Paşa Tiyatrosu'nun önünden geçerken sürekli "Bana Mastika'yı Çalsana" isimli tiyatro oyununun afişini görüyordum. Sürekli yanımdakilerle "Bana Mastika'yıı çalsana" diyerek gülüşüyorduk. Gel zaman git zaman afişleri alışveriş merkezlerinde de görmeye başlamıştım. 2016 yılına gidiğimizde ise çok yakınlarımı k

LADY GAGA'yı TANIYALIM...

Kaynak:hollywood.blogspot  Lady Gaga Lady Gaga'yı bu dünyanın dışından biri olarak görmek çok da zor  değil.abartılı giyim tarzı ve cesur tavırlarıyla tanıdığımız Lady Gaga ile gelin yakından tanışalım. DÜNYANIN EN ÇEKICI VE EN ÖZGÜVEN SAHIBI KADINI Çok farklı gizli bir güzellik ve çekicilik var bu kadında çoğu kişi gibi artık bende görebiliyorum bunu. DÜNYANIN EN ZENGINLERI ARASINDA Günlük kazancı 416.000 tl değerinde ve yıllık konser kazancı 50.000.000 $ civarında bir para. ''Tüm bu yanıp sönen ışıklar ortasında yemin ediyorum ki şöhret hayatımı alamayacak.''   ''Resmimi çek Hollywood, büyük bir yıldız olmak istiyorum''      DÜNYANIN EN KORKUNÇ 3 INSANI ARASINDA Marilyn Manson Lady Gaga Slipknot ET'TEN KIYAFETINI SIZ NE ZANNETMIŞTINIZ? Mtv ödül törenine katıldığı sırada giydiği çiğ etten olan kıyafeti dünya basınını sıkça meşgul etmişti. Kimileri manyak bu kadın dedi. Kimileri ''dünya star