Ana içeriğe atla

Hüznün Sanatkarı : Cem Adrian




Cem Adrian'ın sesi tüylerimi diken diken ediyor dostlarım.O ne güzel sestir öyle? Her şarkısını dinlediğimde içimde oluşan ürperti,ve tekrar canlanan hüznümle oturuyorum sessizce.Kapılıyorum bir büyüye,sürükleniyorum arkasından.Benden birşeyler çalıyor her dinleyişimde. Öyle güzel ve anlamlı ki sözleri,sanki benim yaşadıklarımı ve benim gibi hissedenlerin duygularını almış ve tüm hüznüyle kusmuş,içindeki hayal kırıklıklarını ve acılarını istifar etmiş beyaz kağıtlara. Cem Adrian doğma büyüme Edirneli bir sanatçı. Orjinal soyadı aslında Adrian değil. "Adrian" ismi doğduğu büyüdüğü toprak Edirne'nin eski adlarından esinlenerek çıkmış ortaya. 30 Mayıs 1980 doğumlu bu sanatçı. 


Sesi 7 Oktav diyorlar,4-5 Oktavlık kısmını şarkı söylerken kullanıyor diyorlar da Cem abi diyorki Oktav önemli değil,sadece söylüyorum. Cem abi Televizyon'a çıkmak hiçbir zaman istemiyor aslında. Normal bir hayat yaşamak istediğini söylüyor,Sokağa çıktığında köşe bucak kaçmadan dolanabilmek. Onu Fazıl Say Keşfediyor Barlarda dans eder ve şarkı söylerken.Yanında hep demo taşırmış o zamanlar Cem Adrian. Fazıl Say yeteneği birkaç insan vasıtasıyla öğreniyor ve hemen tanışmak istiyor.Fazıl Say'ın dediğine göre Cem Adrian'ın sesi 7 Oktav. Türkiye'de böyle bir yetenek var ve hala bilmeyenler var , çok acıyorum biliyor musunuz? Bence Cem Abi istese dünya starı olabilirdi,hala da olabilir. Ama o Türkiye'yi ve insanlarını sevdiğini söylüyor,buradan gitmeyi düşünmediğini söylüyor.En azından Türk müziğinde böyle yetenekli insanlar bulunması güzel.Hem duyarlı bir insanda. Milliyetçi de. Taksim direnişlerinde Aylin Aslımla birlikte bulundu aynı zamanda.
Cem Adrian Direniş Videosu için Tıklayınız. )





Ve öyle böyle derken 2005'de çıkıyor ilk albümü : "Ben Bu Şarkıyı Sana Yazdım". Ve işte müzikle tanıştı böylece.Sonra ne oldu? Yıl 2006. Yapımını kendi üstlendiği "Aşk Bu Gece Şehri Terk Etti" adlı 15 parçalık albümünü çıkardı.Suicide,Denizhan ve Umay Umay konuk oluyor bu sanata. Bu albüm kapsamında Türkiye'yi dolandı,konserler verdi. 2008 oluyor,rakam rakam artıyor takvimler. Cem Nerede? Burada elbette. Hemde değişik bir Cem var burada.Sırf Piyano kullanılan albüm "Essentials / Seçkiler - Etnik "  çıkıyor Haziran ayında. 

"Emir" albümü 26 Aralık 2008 tarihinde piyasaya çıkıyor,hemde içinde Pamela ve Hayko cepkin düetleriyle.Bu arada Cem Adrian'ın hayranları oluşuyor.Cem abi bizi duyuyorsa hayranlarına verdiği özel bir isim var mı,sormamızda sakınca var mı diyor ve devam ediyoruz :)

Ve ve ve. "KAYIP ÇOCUK MASALLARI" . Bana Ne yaptın şarkısı ve Herkes Gider mi favorimdir bu albümde. Aylin Aslım ve Murat Yılmazyıldırım düetlerini barındırıyor bu şaheser. 12 parçası var albümde Cem Adrian'ın. Ama Parça demiyorum çünkü onlar başlı başına bir sanat. Son Olarak "Siyah Bir Veda Öpücüğü" geliyor Cem Abiden bize hediye 18 Nisan 2012'de.  İçinde 12 Şarkı var birde Ayten Alpman düeti.


Cem Adrian'ı Canlı dinlemek nasip olmadı. İzmir'e gelirse gideceğim ama kararlıyım. Çok derin biri. Ben şimdiye dek onu hiç televizyonlarda röportaj falan verirken görmedim. Bir iki kere çıkmış,ama normalde çıkmayı hiç istemiyormuş . İşte o röportajları sizin için bulduk ;


                                              Cem Adrian - CNN Türk
                                             
                                            Cem Adrian - Dream TV


Şimdi Sizi Cem Adrian'ın damarlarınızda hisseteceğiniz şarkılarıyla başbaşa bırakıyorum. Ama size önerim dinlerken lütfen şarkıların sözlerine bakın. Çünkü o zaman şarkılardaki derin anlamı keşfedecek ve Cem abi'nin dünyasında kaybolacaksınız. 
                 

                                           

                                          
                                    


VE TIKLAYIN LÜTFEN ,BU DİNLEDİĞİM EN İYİ UZUN İNCE BİR YOLDAYIM! TÜYLERİM DİKEN DİKEN. MUHTEŞEM. Fazıl Say & Cem Adrian - Uzun İnce Bir Yoldayım

Herkes Gider mi?, Bana Ne Yaptın,Mutlu Yıllar,Uzun İnce Bir Yoldayım ve Sen Hep Böyle Kal'ı şiddetle öneririm. Ayrıca canlı söylediği videolara bakmanızı da öneriyorum.Okuduğunuz için teşekkürler.

VE CEM ADRİAN. ÜLKEMİZİN DİRENİŞİNE ORTAK OLUP, DİĞER SANATÇILAR GİBİ KÖŞEDE SUSMAK YERİNE BİZİMLE SESİNİ DUYURDUĞUN İÇİN,
PARANIN VE ŞÖHRETİN SATIN ALAMAYACAĞI GERÇEK SANATÇI  OLDUĞUN İÇİN,
TÜM DİRENİŞÇİLERİN İYİ VE KÖTÜ ANLARINDA HİÇ DÜŞÜNMEDEN YARDIMA KOŞTUĞUN İÇİN,
BİZİ HEM VİCDANINLA HEM SANATINLA AYAKTA TUTTUĞUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.
ŞİMDİYE DEK TELEVİZYON'A VE MEDYA'YA ÇIKMAMA SEBEBİNİ GEÇ KAVRADIĞIMIZ İÇİN ÖZÜR DİLERİZ.

Sevgilerimizle,

Gossip Time.





Bu blogdaki popüler yayınlar

Siyah Alman Kurdu Hakkında Herşey

 Alman Kurt Özellikleri Siyah Alman Kurdu ve Sahibi Siyah Alman Kurdu Alfa ve Sahibi TANIMI Alman Kurtları Alsasian olarakta bilinirler. Alman Kurtları dengeli ve çok güçlü köpeklerdir. Alman Kurtlarının kürkü genellikle siyah sarı, gri(Sable) veya tamamen siyahdır,bazen mavi,ciğer,beyaz renkleride görülsede tüm standardlar için bu renklerhata sayılır. Beyaz Alman Çoban Köpeği için kabul edilebilir bir renk değildir, ama bu aralar ayrı bir ırk gibi kabul edilmektedirler(Amerikan Beyaz Çoban Köpeği).Alman Kurtlarında burun tamamen siyah olmalıdır fakat mavi veya kahverengide bazen olsada standard dışı kabul edilirler ve yarışmalara katılamazlar. Alman Kurtları sıkı,kaslı,hafifçe uzun bir beden ve ince fakat güçlü kemiklere sahiptir. Kafası bedene orantılı ve alnı biraz konveks olmalıdır. Alman Kurtlarının geniş kulakları, ucu sivri, dik ve öne dönük (6 aylıktan küçük köpeklerin kulakları biraz düşük olabilir.)olmalıdır. Gözler badem şeklinde, koyu, zeki,canlı bir

TİYATRO ANALİZ: Bana Mastika'yı Çalsana

Bana Mastika'yı Çalsana oyun afişi Bu yazıyı yazmayı uzun süredir planlıyordum fakat bir türlü başlayamıyordum. Bundan yedi-sekiz yıl önce ortaokuldayken Türkçe öğretmenimiz tiyatroya olan merakımdan dolayı kendi tiyatro öğrencilerine ek olarak beni de götürmüştü. Bursa Ahmet Vefik Paşa Devlet Tiyatrosu'nda izlediğimiz oyunun ismi ise "Çok Orijinal Bir Oyun"du. Benim için her zaman özel yeri olan "Çok Orijinal Bir Oyun"dan sonra bir daha tiyatroya gidememiştim. Ta ki bugüne kadar. Ardan sekiz yıl geçtikten sonra tiyatro izlemeye yeniden başlamam çok ani bir kararla olmuştu. Eylül 2015'ten beri Ahmet Vefik Paşa Tiyatrosu'nun önünden geçerken sürekli "Bana Mastika'yı Çalsana" isimli tiyatro oyununun afişini görüyordum. Sürekli yanımdakilerle "Bana Mastika'yıı çalsana" diyerek gülüşüyorduk. Gel zaman git zaman afişleri alışveriş merkezlerinde de görmeye başlamıştım. 2016 yılına gidiğimizde ise çok yakınlarımı k

LADY GAGA'yı TANIYALIM...

Kaynak:hollywood.blogspot  Lady Gaga Lady Gaga'yı bu dünyanın dışından biri olarak görmek çok da zor  değil.abartılı giyim tarzı ve cesur tavırlarıyla tanıdığımız Lady Gaga ile gelin yakından tanışalım. DÜNYANIN EN ÇEKICI VE EN ÖZGÜVEN SAHIBI KADINI Çok farklı gizli bir güzellik ve çekicilik var bu kadında çoğu kişi gibi artık bende görebiliyorum bunu. DÜNYANIN EN ZENGINLERI ARASINDA Günlük kazancı 416.000 tl değerinde ve yıllık konser kazancı 50.000.000 $ civarında bir para. ''Tüm bu yanıp sönen ışıklar ortasında yemin ediyorum ki şöhret hayatımı alamayacak.''   ''Resmimi çek Hollywood, büyük bir yıldız olmak istiyorum''      DÜNYANIN EN KORKUNÇ 3 INSANI ARASINDA Marilyn Manson Lady Gaga Slipknot ET'TEN KIYAFETINI SIZ NE ZANNETMIŞTINIZ? Mtv ödül törenine katıldığı sırada giydiği çiğ etten olan kıyafeti dünya basınını sıkça meşgul etmişti. Kimileri manyak bu kadın dedi. Kimileri ''dünya star