Ana içeriğe atla

Lady Gaga : "Paws Up Monsters"

Lady Gaga Şüphesizki zamanımızın kraliçesi. Bence Hak ediyorda. Şarkıları,İmajı herşeyiyle kusursuz. Farklı biri olması yanlış anlaşılmış olabilir. Ama farklı olmak kusur değildir.Güzeldir. Lady Gaga Yani Stefani Joanne Angelina Germanotta Hayranlarıyla bütün bir kadındır ayrıca.Yani Little Monster'lar. Onlar Hakkında ;
"bu küçük canavarların bildirisidir.
hayranlarım destansı bir şekilde bakış açılarını yönlendiriyorlar.
kusursuzca, girişken ve gururlu.
aynı, kralların kendi halkları için tarih yazması gibi.
her iki tür de üretken ve kendi krallıkları için her şeyi temin etmeleri söz konusu
lady gaga hayranlarının gerçeği, yani küçük canavarlarımın,
şu gerçeğe dayanıyor;
onlar krallar, onlar kraliçeler.
onlar kendi krallıklarında tarih yazıyorlar.
ve ben onların sadece sadık bir soytarısıyım.
bu teoriyi biz kendi bağımızla kurduk,
ya da yalan söylemek gerekirse biz öldürmek için varız.
bizler imajımız ve tasarımımız olmadan birer hiçiz.
gelecekte kendimizi istediğimiz kişi gibi gördüğümüz o ruhsal hologramımız olmadan hiçbir şeyiz.
siz yalnız olduğunuzda, ben de yalnızım.
işte bu şöhrettir"
Demiştir genç şarkıcı.

Lady Gaga Ayrım yapmaz. Örnek verirsek ; Born This Way adlı şarkısının türkçesini google'da bulabilirsiniz.Şarkının aslı ; bknz : Born This Way

It doesn't matter if you love him or capital H-I-M
Just put your paws up
'Cause you were born this way, baby

My mama told me when I was young
We are all born superstars
She rolled my hair and put my lipstick on
In the glass of her boudoir

There's nothin' wrong with lovin' who you are
She said, 'cause He made you perfect, babe
So hold your head up, girl and you you'll go far
Listen to me when I say

I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way

Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track, baby
I was born this way, born this way

Ooh, there ain't no other way, baby, I was born this way
Baby, I was born this way
Ooh, there ain't no other way, baby, I was born this way
I'm on the right track, baby, I was born this way

Don't be a drag, just be a queen
Don't be a drag, just be a queen
Don't be a drag, just be a queen
Don't be

Give yourself prudence and love your friends
Subway kid, rejoice of truth
In the religion of the insecure
I must be myself, respect my youth

A different lover is not a sin
Believe capital H-I-M
I love my life, I love this record and
Mi amore vole fe yah

I'm beautiful in my way,
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way

Don't hide yourself in regret,
Just love yourself and you're set
I'm on the right track, baby
I was born this way

Ooh, there ain't no other way, baby, I was born this way
Baby, I was born this way
Ooh, there ain't no other way, baby, I was born this way
I'm on the right track, baby, I was born this way

Don't be drag, just be a queen
Whether you're broke or evergreen
You're black, white, beige, chola descent
You're Lebanese, you're orient

Whether life's disabilities
Left you outcast, bullied or teased
Rejoice and love yourself today
'Cause baby, you were born this way

No matter gay, straight or bi
Lesbian, transgendered life
I'm on the right track, baby
I was born to survive

No matter black, white or beige
Chola or orient made
I'm on the right track, baby
I was born to be brave

I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way

Don't hide yourself in regret,
Just love yourself and you're set
I'm on the right track, baby
I was born this way, yeah

Ooh, there ain't no other way, baby, I was born this way
Baby, I was born this way
Ooh, there ain't no other way, baby, I was born this way
I'm on the right track, baby, I was born this way

I was born this way, hey
I was born this way, hey
I'm on the right track, baby, I was born this way, hey

I was born this way, hey
I was born this way, hey
I'm on the right track, baby, I was born this way, hey





Eşcinsel evlilikler hakkında ne düşünüyorsun? Kabul edilmesi senin için ne kadar önemli?

Benim için çok önemli. Bir insanın diğerinden daha az önemli olmasını sağlayan herhangi bir yasa, yanlış bir yasadır. Eşitlik herkes için olmalı, sadece bir tip insan için değil.


Evlilik kurumuna inanıyor musun?


Evet, tatlım. Ben İtalyan’ım. Bir yüzük, kilise, nedimeler ve çiçekler istiyorum. Ben çok gelenekselim. Bir gün evlenmek istiyorum. Ama bu konu evlilikle ilgili değil... Şu an politik anlamda evlilikten bahsediyorum. Devletin bir insanın birlikteliğini tanırken diğerininkini tanımaması yanlış bence.


Belki de onların adına konuşuyorsun, onların söyleyemediklerini söylüyorsun...


Birçok yönden ben hep öyleydim ve hâlâ öyleyim. Lisede hep mazlumdum ve benimle dalga geçerlerdi. Şimdiki hayatıma geçiş sırasında yaşadıklarım benim kaderimdi sanırım, çünkü bir gün kalabalığa baktım ve kendim gibi bir sürü genç gördüm. İnsan kendi müziğine ilgi gösteren kişilere bakarak kendisi hakkında çok şey öğreniyor. Ve ben de kendimi onlarda görüyorum. Hayranlarıma hizmet etmek, bir nevi hayatımın amacı oldu. Gerçekten hayranlarıma tapıyorum.


En iyi ne zaman şarkı yazarsın? Sabah, akşam? Bunun için özel çevre koşulları gerekiyor mu?


Şarkı yazma sürecim, 15 dakikalık bir istifra gibi. 15 dakika boyunca zihinsel ve sözel bir kusma hali. Fikirler, sesler, sözler...


Sana mükemmeliyetçi denilebilir mi?


Hayır, ben mükemmeliyetçi değilim. Aslında mükemmellikten nefret ederim. Bence kusurlar gerçekten çok güzeldir.



ve o ;


1- Paris Hilton ile aynı okula gitmiş.
2- Arkasından konuşanları hiç bir zaman kafasına takmazmış.
3- Şarkılarının hepsini kendisi yazıyormuş.
4- Sadece şarkıcı olarak değil, tarzıyla da tanınmak istiyormuş.
5- Bir gece kısa şort giydiği için gözaltına alınmış.
6- Kendisine ünlü modacı Donatella Versace’ yi örnek alıyormuş.
7- Lakabını grup Queen’ in ‘Radio Gaga’ şarkısından almış.
8- Yanında devamlı mor bir çay fincanı taşıyormuş.
9- Birçok sahne kostümünü kendisinin tasarlıyormuş.
10- Şimdiye kadar da hiç aşık olmadığını söylüyor.


(Haber kaynaklarından yararlanılmıştır: 10 madde ve Röportaj)
PAWS UP MONSTERS!


Bu blogdaki popüler yayınlar

Siyah Alman Kurdu Hakkında Herşey

 Alman Kurt Özellikleri Siyah Alman Kurdu ve Sahibi Siyah Alman Kurdu Alfa ve Sahibi TANIMI Alman Kurtları Alsasian olarakta bilinirler. Alman Kurtları dengeli ve çok güçlü köpeklerdir. Alman Kurtlarının kürkü genellikle siyah sarı, gri(Sable) veya tamamen siyahdır,bazen mavi,ciğer,beyaz renkleride görülsede tüm standardlar için bu renklerhata sayılır. Beyaz Alman Çoban Köpeği için kabul edilebilir bir renk değildir, ama bu aralar ayrı bir ırk gibi kabul edilmektedirler(Amerikan Beyaz Çoban Köpeği).Alman Kurtlarında burun tamamen siyah olmalıdır fakat mavi veya kahverengide bazen olsada standard dışı kabul edilirler ve yarışmalara katılamazlar. Alman Kurtları sıkı,kaslı,hafifçe uzun bir beden ve ince fakat güçlü kemiklere sahiptir. Kafası bedene orantılı ve alnı biraz konveks olmalıdır. Alman Kurtlarının geniş kulakları, ucu sivri, dik ve öne dönük (6 aylıktan küçük köpeklerin kulakları biraz düşük olabilir.)olmalıdır. Gözler badem şeklinde, koyu, zeki,canlı bir

TİYATRO ANALİZ: Bana Mastika'yı Çalsana

Bana Mastika'yı Çalsana oyun afişi Bu yazıyı yazmayı uzun süredir planlıyordum fakat bir türlü başlayamıyordum. Bundan yedi-sekiz yıl önce ortaokuldayken Türkçe öğretmenimiz tiyatroya olan merakımdan dolayı kendi tiyatro öğrencilerine ek olarak beni de götürmüştü. Bursa Ahmet Vefik Paşa Devlet Tiyatrosu'nda izlediğimiz oyunun ismi ise "Çok Orijinal Bir Oyun"du. Benim için her zaman özel yeri olan "Çok Orijinal Bir Oyun"dan sonra bir daha tiyatroya gidememiştim. Ta ki bugüne kadar. Ardan sekiz yıl geçtikten sonra tiyatro izlemeye yeniden başlamam çok ani bir kararla olmuştu. Eylül 2015'ten beri Ahmet Vefik Paşa Tiyatrosu'nun önünden geçerken sürekli "Bana Mastika'yı Çalsana" isimli tiyatro oyununun afişini görüyordum. Sürekli yanımdakilerle "Bana Mastika'yıı çalsana" diyerek gülüşüyorduk. Gel zaman git zaman afişleri alışveriş merkezlerinde de görmeye başlamıştım. 2016 yılına gidiğimizde ise çok yakınlarımı k

LADY GAGA'yı TANIYALIM...

Kaynak:hollywood.blogspot  Lady Gaga Lady Gaga'yı bu dünyanın dışından biri olarak görmek çok da zor  değil.abartılı giyim tarzı ve cesur tavırlarıyla tanıdığımız Lady Gaga ile gelin yakından tanışalım. DÜNYANIN EN ÇEKICI VE EN ÖZGÜVEN SAHIBI KADINI Çok farklı gizli bir güzellik ve çekicilik var bu kadında çoğu kişi gibi artık bende görebiliyorum bunu. DÜNYANIN EN ZENGINLERI ARASINDA Günlük kazancı 416.000 tl değerinde ve yıllık konser kazancı 50.000.000 $ civarında bir para. ''Tüm bu yanıp sönen ışıklar ortasında yemin ediyorum ki şöhret hayatımı alamayacak.''   ''Resmimi çek Hollywood, büyük bir yıldız olmak istiyorum''      DÜNYANIN EN KORKUNÇ 3 INSANI ARASINDA Marilyn Manson Lady Gaga Slipknot ET'TEN KIYAFETINI SIZ NE ZANNETMIŞTINIZ? Mtv ödül törenine katıldığı sırada giydiği çiğ etten olan kıyafeti dünya basınını sıkça meşgul etmişti. Kimileri manyak bu kadın dedi. Kimileri ''dünya star