Ana içeriğe atla

GAGA'ya NAZAR degdi.

Lady Gaga, şiddetli eklem ağrıları nedeniyle Chicago, Detroit ve Hamilton'daki Born This Way Ball konserlerini erteledi. Lady Gaga bir süre önce sahnede dans ederken eklemlerini incitti ve dinlenmediği için son 1 ayda eklemlerinde iltihaplanma meydana geldi. Eklemlerin şiddetli iltihabı nedeniyle Gaga'nın doktoru Chicago, Detroit ve Hamilton konserlerinin ertelenmesi talimatı verdi. Bu yüzden Gaga Chicago'da, 16 Şubat'ta Detroit'te ve 17 Şubat'ta Hamilton, Kanada'da vereceği konserleri erteledi. Gaga bu durumla ilgili duyduğu üzüntüyü Twitter'dan hayranlarıyla paylaştı;

"Bir gösteride yaralandım, bazı kronik ağrılarım vardı. Bunu saklamaya çalıştım ama geçtiğimiz ayda durum kötüleşti. İyileşmek için dua ediyorum. Yaralandığımı ekibimden sakladım. Benim inanılmaz hayranlarımı hayal kırıklığına uğratmak istemedim. Ancak son geceki gösteriden sonra yürüyemiyordum ve hala yürüyemiyorum. Benim kendimi affetmemin neredeyse imkansız olduğu gibi Chicago, Detroit ve Hamilton'daki hayranlarımın beni affetmesini umuyorum. Beni affedin, üzgünüm. Umarım en kısa zamanda iyileşirim, bundan nefret ediyorum. Bundan gerçekten nefret ediyorum. Sizi seviyorum ve gerçekten çok üzgünüm."


''Tamamen yıkılmış ve yorgun haldeyim. Bir aydır bu hastalığı gizli tutmaya çalışıyorum ve iyileşmek için dua ediyorum fakat geçen akşamki performanstan sonra yürüyemedim. Hala yürüyemiyorum. Umarım hayranlarım beni bağışlarlar, iyileştiğimde onlara kendimin %500'ünü vereceğim.''


Lady Gaga; "Koltuk deynekleri ve bazende tekerlekli sandalye kullanıyorum. Fakat iyi olacağıma söz veriyorum."

"Born This Way Ball Tour" sona erdi. || Live Nation Global Touring, tüm Born This Way Ball konserlerinin iptal edildiğini ve turun son bulduğunu onayladı. Lady Gaga bu sabah durumun ciddiyetini kontrol etmek amacıyla bir takım testlerden geçti, sağ kalçasında bir "labral yırtık" olduğu tespit edildi ve ameliyat olup iyileşmesi için tüm konserler iptal edildi. Alınan biletler için geri ödemenin yapılacağı onaylandı.


22 Şubat'ta gerçekleşecek olan "Madison Square Garden" konserinde, konseri filmleştirmek için HBO ile bir anlaşma yapılmıştı. Fakat konserin iptal edilmesiyle birlikte imzalanan sözleşmede iptal edildi.

Billboard'un tahminine göre eğer #BornThisWayBall iptal olmasaydı, 200 milyon dolarlık hasılat elde edebilirdi.
Billboard:
"Doktorun talimatı Lady Gaga'nın Born This Way Ball turunun iptaline neden olduğunda, Live Nation Global Touring yapımcıları için tüm zamanların en başarılı pop turlarından birinin kapatılması gibi zorlu bir görev başladı. Ameliyat ve iyileşme için önemli ölçüde zaman isteyen bu süreç nedeniyle tur zamanından önce sona erdi. Billboard'un tahminine göre, kabaca brüt 25 milyon dolar tutarında 200.000 biletin iadesi yapılmak zorunda kalındı. Toplamda 22 gösteri iptal edildi. Turun Kuzey Amerika ayağındaki biletlerin neredeyse tamamı satılmıştı. Büyük olasılıkla Tur'dan 200 milyon dolardan daha fazla bir gelir elde edilecekti. Şüphesiz tüm zamanların en iyi 20 turundan biri, belki de en iyi ilk 15'in içinde. Gaga, istatistiklere göre 125 milyon dolar hasılat ve 1.1 milyon katılım ile 2012 yılını tüm turne sanatçıları arasında 6. sırada tamamladı. Live Nation Global Touring başkanı Arthur Fogel turun iptalini şu sözlerle açıkladı: "onun için, hayranları için, tur'da bulunan bütün insanlar -personel, orkestra, sanatçılar, dansçılar- için ve benim ekibim için çok büyük bir hayal kırıklığı"
Gaga'nın turunun iptal olması Live Nation Global Touring'in CEO'su Arthur Fogel'in alışık olduğu bir durum değil. Benzer bir talihsiz senaryo 2010 yılında U2'tunun "360" turu sırasında ortaya çıkmıştı. U2'nun solisti Bono'nun bel fıtığı için geçirdiği zorunlu ameliyat nediyle 16 stadyum gösterisi için satılmış olan yaklaşık 100 milyon dolar değerinde 1 milyon bilet ertelenmişti. Sonuçta, tarihler sonraki yıl için ertelenmişti. 1 yıl sonra devam eden turne 736.000.000 $ ile tarihin en yüksek hasılat yapan turu haline gelmişti. Ama "360" bir ertelemeydi, Gaga'nın turnesi ise iptal edildi.
Yani sonuç olarak, Kuzey Amerika'daki küçük canavarların gösteriyi görmek için 1 yıl daha bir sonraki turu beklemeleri gerekecek gibi gözüküyor. Gaga'nın yeni albümünün bu yıl çıkması bekleniyor ve belki de yeni albüm projesi Gaga'nın albümleri sıraya koyması için bir fırsat olur ve geçmişte olduğundan daha sinerjik düzeyde bir tur düzenlemesine sağlar. "




Bu blogdaki popüler yayınlar

Siyah Alman Kurdu Hakkında Herşey

 Alman Kurt Özellikleri Siyah Alman Kurdu ve Sahibi Siyah Alman Kurdu Alfa ve Sahibi TANIMI Alman Kurtları Alsasian olarakta bilinirler. Alman Kurtları dengeli ve çok güçlü köpeklerdir. Alman Kurtlarının kürkü genellikle siyah sarı, gri(Sable) veya tamamen siyahdır,bazen mavi,ciğer,beyaz renkleride görülsede tüm standardlar için bu renklerhata sayılır. Beyaz Alman Çoban Köpeği için kabul edilebilir bir renk değildir, ama bu aralar ayrı bir ırk gibi kabul edilmektedirler(Amerikan Beyaz Çoban Köpeği).Alman Kurtlarında burun tamamen siyah olmalıdır fakat mavi veya kahverengide bazen olsada standard dışı kabul edilirler ve yarışmalara katılamazlar. Alman Kurtları sıkı,kaslı,hafifçe uzun bir beden ve ince fakat güçlü kemiklere sahiptir. Kafası bedene orantılı ve alnı biraz konveks olmalıdır. Alman Kurtlarının geniş kulakları, ucu sivri, dik ve öne dönük (6 aylıktan küçük köpeklerin kulakları biraz düşük olabilir.)olmalıdır. Gözler badem şeklinde, koyu, zeki,canlı bir

TİYATRO ANALİZ: Bana Mastika'yı Çalsana

Bana Mastika'yı Çalsana oyun afişi Bu yazıyı yazmayı uzun süredir planlıyordum fakat bir türlü başlayamıyordum. Bundan yedi-sekiz yıl önce ortaokuldayken Türkçe öğretmenimiz tiyatroya olan merakımdan dolayı kendi tiyatro öğrencilerine ek olarak beni de götürmüştü. Bursa Ahmet Vefik Paşa Devlet Tiyatrosu'nda izlediğimiz oyunun ismi ise "Çok Orijinal Bir Oyun"du. Benim için her zaman özel yeri olan "Çok Orijinal Bir Oyun"dan sonra bir daha tiyatroya gidememiştim. Ta ki bugüne kadar. Ardan sekiz yıl geçtikten sonra tiyatro izlemeye yeniden başlamam çok ani bir kararla olmuştu. Eylül 2015'ten beri Ahmet Vefik Paşa Tiyatrosu'nun önünden geçerken sürekli "Bana Mastika'yı Çalsana" isimli tiyatro oyununun afişini görüyordum. Sürekli yanımdakilerle "Bana Mastika'yıı çalsana" diyerek gülüşüyorduk. Gel zaman git zaman afişleri alışveriş merkezlerinde de görmeye başlamıştım. 2016 yılına gidiğimizde ise çok yakınlarımı k

LADY GAGA'yı TANIYALIM...

Kaynak:hollywood.blogspot  Lady Gaga Lady Gaga'yı bu dünyanın dışından biri olarak görmek çok da zor  değil.abartılı giyim tarzı ve cesur tavırlarıyla tanıdığımız Lady Gaga ile gelin yakından tanışalım. DÜNYANIN EN ÇEKICI VE EN ÖZGÜVEN SAHIBI KADINI Çok farklı gizli bir güzellik ve çekicilik var bu kadında çoğu kişi gibi artık bende görebiliyorum bunu. DÜNYANIN EN ZENGINLERI ARASINDA Günlük kazancı 416.000 tl değerinde ve yıllık konser kazancı 50.000.000 $ civarında bir para. ''Tüm bu yanıp sönen ışıklar ortasında yemin ediyorum ki şöhret hayatımı alamayacak.''   ''Resmimi çek Hollywood, büyük bir yıldız olmak istiyorum''      DÜNYANIN EN KORKUNÇ 3 INSANI ARASINDA Marilyn Manson Lady Gaga Slipknot ET'TEN KIYAFETINI SIZ NE ZANNETMIŞTINIZ? Mtv ödül törenine katıldığı sırada giydiği çiğ etten olan kıyafeti dünya basınını sıkça meşgul etmişti. Kimileri manyak bu kadın dedi. Kimileri ''dünya star