Ana içeriğe atla

YENİ: Taylor'dan Bomba KLİP Çalışması

Yeni albümü RED'in çıkış single'ı olan WE ARE NEVER EVER GETTING BACK TOGETHER video klibi youtube sızdı ve kısa bir süre sonra kaldırıldı. Ardından shar.es adlı sitede yayınlanan klip internete sızdırılarak yayınlanmış oldu. Kimin ve kimlerin neden ve niçin sızdırdığı bilinmiyor ama Taylor Swift hayranları klibe çok sevinecekler.
Aynı zamanda klip Türkiye'nin en güncel Taylor Swift Turkey sayfasında yayınlandı. Türkiye'de 43 bin üzerinde hayranı olan Taylor'ın klibi bakalım şarkının yakaladığı başarıyı yakalayabilecek mi?

İzlemek için: Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together






Bu blogdaki popüler yayınlar

Siyah Alman Kurdu Hakkında Herşey

 Alman Kurt Özellikleri Siyah Alman Kurdu ve Sahibi Siyah Alman Kurdu Alfa ve Sahibi TANIMI Alman Kurtları Alsasian olarakta bilinirler. Alman Kurtları dengeli ve çok güçlü köpeklerdir. Alman Kurtlarının kürkü genellikle siyah sarı, gri(Sable) veya tamamen siyahdır,bazen mavi,ciğer,beyaz renkleride görülsede tüm standardlar için bu renklerhata sayılır. Beyaz Alman Çoban Köpeği için kabul edilebilir bir renk değildir, ama bu aralar ayrı bir ırk gibi kabul edilmektedirler(Amerikan Beyaz Çoban Köpeği).Alman Kurtlarında burun tamamen siyah olmalıdır fakat mavi veya kahverengide bazen olsada standard dışı kabul edilirler ve yarışmalara katılamazlar. Alman Kurtları sıkı,kaslı,hafifçe uzun bir beden ve ince fakat güçlü kemiklere sahiptir. Kafası bedene orantılı ve alnı biraz konveks olmalıdır. Alman Kurtlarının geniş kulakları, ucu sivri, dik ve öne dönük (6 aylıktan küçük köpeklerin kulakları biraz düşük olabilir.)olmalıdır. Gözler badem şeklinde, koyu, zeki,canlı bir

LADY GAGA'yı TANIYALIM...

Kaynak:hollywood.blogspot  Lady Gaga Lady Gaga'yı bu dünyanın dışından biri olarak görmek çok da zor  değil.abartılı giyim tarzı ve cesur tavırlarıyla tanıdığımız Lady Gaga ile gelin yakından tanışalım. DÜNYANIN EN ÇEKICI VE EN ÖZGÜVEN SAHIBI KADINI Çok farklı gizli bir güzellik ve çekicilik var bu kadında çoğu kişi gibi artık bende görebiliyorum bunu. DÜNYANIN EN ZENGINLERI ARASINDA Günlük kazancı 416.000 tl değerinde ve yıllık konser kazancı 50.000.000 $ civarında bir para. ''Tüm bu yanıp sönen ışıklar ortasında yemin ediyorum ki şöhret hayatımı alamayacak.''   ''Resmimi çek Hollywood, büyük bir yıldız olmak istiyorum''      DÜNYANIN EN KORKUNÇ 3 INSANI ARASINDA Marilyn Manson Lady Gaga Slipknot ET'TEN KIYAFETINI SIZ NE ZANNETMIŞTINIZ? Mtv ödül törenine katıldığı sırada giydiği çiğ etten olan kıyafeti dünya basınını sıkça meşgul etmişti. Kimileri manyak bu kadın dedi. Kimileri ''dünya star

TİYATRO ANALİZ: Bana Mastika'yı Çalsana

Bana Mastika'yı Çalsana oyun afişi Bu yazıyı yazmayı uzun süredir planlıyordum fakat bir türlü başlayamıyordum. Bundan yedi-sekiz yıl önce ortaokuldayken Türkçe öğretmenimiz tiyatroya olan merakımdan dolayı kendi tiyatro öğrencilerine ek olarak beni de götürmüştü. Bursa Ahmet Vefik Paşa Devlet Tiyatrosu'nda izlediğimiz oyunun ismi ise "Çok Orijinal Bir Oyun"du. Benim için her zaman özel yeri olan "Çok Orijinal Bir Oyun"dan sonra bir daha tiyatroya gidememiştim. Ta ki bugüne kadar. Ardan sekiz yıl geçtikten sonra tiyatro izlemeye yeniden başlamam çok ani bir kararla olmuştu. Eylül 2015'ten beri Ahmet Vefik Paşa Tiyatrosu'nun önünden geçerken sürekli "Bana Mastika'yı Çalsana" isimli tiyatro oyununun afişini görüyordum. Sürekli yanımdakilerle "Bana Mastika'yıı çalsana" diyerek gülüşüyorduk. Gel zaman git zaman afişleri alışveriş merkezlerinde de görmeye başlamıştım. 2016 yılına gidiğimizde ise çok yakınlarımı k